Choose another country or territory to see the content you are shopping for online.

FORTRYDELSESRET & OMBYTNING

Vores mål er at du skal være fuldt tilfreds med de(t) produkt(er), du køber hos os. Hvis du bestiller via hjemmesiden, har du ret til at fortryde dit i op til 90 dage efter modtagelse af ordren.

- Vi tilbyder en 90-dages returret, hvilket betyder at du har 90 dage fra den dag du har modtaget ordren, til at returnere ordren.
- Produktet skal være ubrugt og i samme nye stand, som da du modtog det.
- Produkt skal også være i original emballage med etiketter og mærker på.

Sådan returnerer du en vare:

  1. Log ind på Mine sider og vælg ”Mine ordrer”. Hvis du har glemt din kode, eller ikke har en adgangskode skal du klikke på ”Glemt din adgangskode”. Hvis du har afgivet en ordre, har du automatisk en konto.
  2. Vælg den ordre du ønsker at returnere. Klik på ”Registrer en returnering”, og angiv de produkter der skal returneres, og årsagen hertil. Klik på ”Indsend formular”.
  3. Klik på ”Download en returlabel” og udskriv din returlabel, og sæt den på pakken.
  4. Luk pakken forsvarligt. Produktet skal være ubrugt, samt at alle etiketter og mærker stadig skal være på produktet. Aflever derefter pakken hos din nærmeste pakkeshop. Husk at gemme din returkvittering, indtil vi har modtaget din pakke.
  5. Når vi har modtaget og behandlet din retur, vil du automatisk høre fra os. Refunderingen sker på samme måde, som du har betalt for ordren. I forbindelse med en godkendt returnering, vil du blive modregnet 45 kr. for returnering.

Sådan foretager du en ombytning:

For at bytte en vare, skal du følge ovenstående vejledning. Derefter afgiver du en ny ordre med det produkt, du ønsker at bytte til. Du vil herefter blive refunderet for den oprindelige ordre. Hvis har du har betalt via Klarna faktura, vil denne blive justeret af Klarna.

Er du usikker på hvilken størrelse du skal vælge? Kontakt gerne vores kundeservice for vejledning, så hjælpe vi dig! Vores eksperter er klar til at give den bedste rådgivning!

Telefon: (+45) 89 88 82 31 Mandag til fredag: 9-17, fredag 9-16, Frokost 12-12:30
E-mail: kundeservice@garphyttan.dk

Du kan finde vores størrelsguider for herrer HER og for damer HER.

Vi kan også anbefale vores guide "Find din størrelse". Der kan du finde fire modeller som fortæller om hvilke størrelser de bruger, i de forskellige produkter du kan finde hos Garphyttan.

Hvis en returneret vare har været brugt og prøvet i større omfang, end nødvendigt for at fastslå dets egenskaber og funktion, forbeholder Garphyttan Original AB sig retten til at modregne en værdiforringelse, som kan udgøre hele produktets pris.

Refundering

Hvis du returnerer hele ordren, vil du få refunderet de gebyrer, du har betalt i forbindelse med købet, dvs. den fulde værdi af ordren minus et returhåndteringsgebyr på 45 kr. Har du valgt betaling med Klarna faktura, vil Klarna justere eller annullere din faktura. Hvis du allerede har betalt din faktura, vil Klarna refundere betalningen til den konto hvorfra betalingen fandt sted. Vi anbefaler at du sætter din faktura på pause i Klarnas app, når du returnerer eller ombytter, så forfaldsdatoen ikke overskrides.

Reklamation

Som forbruger har ret til at reklamere i op til to år efter købet, dog skal reklamationen ske inden for rimelig tid, defineret som inden for to måneder efter du opdager en fejl. Reklamationsretten gælder for fejl, der kan spores tilbage til produktionen, og derfor ikke skyldes almindelig slitage eller produktets alder. Hvis du vil foretage en reklamation, skal du følge de samme trin som for en returnering, men vælge reklamation som årsag og beskrive reklamationen i tekstfeltet.

Vi betaler returfragten i tilfælde af en reklamation, samt når benytter vores udstedte returlabel. Varer der returneres pr. efterkrav, ville ikke blive behandlet eller godkendt. I tilfælde hvor vi ikke kan blive enige, skal en evt. tvist afgøres ved det Danske klagenævn.

Transportskader skal anmeldes inden for rimelig tid. Hvis du opdager at en vare er beskadiget under transport eller ved modtagelse, skal du angive dette på fragtbrevet når du kvitterer for modtagelsen.

Ved pakker der ikke afhentes, forbeholder vi os retten til at opkræve 220 kr. for at dække vores omkostninger.